Sunday, June 6, 2021

BBM3410-2021-MINGGU 10-VIDEO FOKUS (KLIK KLIK)

RUJUKAN : Normaliza Abd Rahim. 2019. Multimedia dalam Bahasa. Serdang : Penerbit Universiti Putra Malaysia

Assalammualaikum, Da Jia Hao Ma?
Eheheh, itu dialog pembuka bicara saya yah hehe..
Bha, minggu ni Zulaikhah mau perkenalkan lah sikit pada korang tentang video fokus !
Video fokus ni macam ni cerita nya hahahaha...Ni video tanpa wajah yah, so kalau korang tengok video ni kejap lagi, ndak da muka tu ahahhaha...Jadi jangan heran yah...Lepastu namanya juga video fokus kan? So mesti dia tertumpu pada satu benda, anggota badan terpulang pada ahli kumpulan mau fokuskan pada apa yah...Macam gp Zulaikhahh kami fokuskannnnnnn hmmm ndak mau beritahulah biar korang teka okay !! Hehe, selamat menonton ajommmmmmmm





https://youtu.be/3-pOLnJyhzE

Hehehe, makasih yah sesiapa yang sudah nonton sampai akhir...





Maafkan saya, gambar macam sayu sikit sebab lighting malam bha hahahhahahah


Yang bingung cari saya tu, jangan susah yah...Saya yang berlatarkan bunga-bunga tuu tapi ada sedikit kabur lah dan muka pun ndak pandang kamera sebab time ni ndak tau lah ambil pen kha pensil kha hahahahha...
Bha, sekian...Itu merupakan bukti kehadiran saya tau ehhe...

2 comments:

Unknown said...

Pandai zulaikhah berlakon yah heehhee. All the best❗❗❗🤗

PencintaAlamIndah said...

HAHAHAHHAHAHAHAHAHA, besa2 jaa tuu awaknya...Sepa pun kamu, tanks tau...Semoga Allah sentiasa lindungi kamu tcare tau

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

 Assalammualaikum, Da Jia Hao Ma... Okay ni betul2 last yah sudah hahahahha, tengoklah apa benda yang Zulaikhah mahu share dekat sini yah !!...