Thursday, July 1, 2021

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

 Assalammualaikum, Da Jia Hao Ma...

Okay ni betul2 last yah sudah hahahahha, tengoklah apa benda yang Zulaikhah mahu share dekat sini yah !! Jangan lupa apa ? Jangan lupa scrolldown yah semua hehehehe...


Dengan itu, setiap tugasan sepanjang 14 Minggu ini Zulaikhah sertakan dengan pautan di bawah bagi setiap tajuk :

1. BIODATA DIRI

2. CERITA SOSIAL 1

3.  PENDEKATAN ANALISIS WACANA

4.  NOTA ELEMEN ASAS GRAFIK

5.  ASAS GRAFIK MUDAH

6.  ASAS GRAFIK WARNA

7.  ASAS GRAFIK TEKS

8.  ASAS GRAFIK KESESUAIAN

9.  ASAS GRAFIK KESEIMBANGAN

10.  MUGSHOT

11.  CLOSE UP

12.  CERITA SOSIAL 2

13.  TEORI STUBBS

14.  CELIK BAHASA ISYARAT

15.  BAHAN ASAS GRAFIK

16.  LONGSHOT

17.  MEDIUMSHOT

18.  POTRAIT

19.  PEMANDANGAN

20.  KABUR

21.  SILUET

22.  OVER THE SHOULDER

23.  PENDUA

24.  BIRD’S EYE VIEW

25.  PETA MINDA ASAS FOTOGRAFI

26.  ANALISIS CERITA SOSIAL

27.  DILEMA PENGEMBARA

28.  ASAS FOTOGRAFI

29.  NOTA TEORI ANALISIS WACANA (VANDIJK,1977)

30.  NOTA TEORI ANALISIS WACANA (FAIRCLOUGH, 1995)

31.  NOTA FLATLAY

32.  INSTAGRAM

33.  TWITTER

34.  SIMPULAN BAHASA

35.  VIDEO SETEMPAT

36.  VLOG HARI RAYA

37.  STRATEGI KOMUNIKASI

38.  ONE SHOT

39.  BAB 5 (TAKSONOMI DAN PENDEKATAN STRATEGI KOMUNIKASI)

40.  PANTUN 4 KERAT

41.  KESILAPAN

42.  KEMANUSIAAN

43.  PERUBAHAN

44.  KESEDARAN

45.  TEKA-TEKI

46.  VIDEO FOKUS

47.  VIDEO SERAM

48.  VIDEO TRAGEDI

49.  DRAMA KOREA:REALITI ATAU FANTASI

50. ALAM SEKITAR

51. KISAH SEDIH

52. KEINDAHAN

53. SUASANA

54. MISTERI KOPI

55. RESENSI BUKU

56. TEMU BUAL

57. SEPI


Dengan berakhirnya link yang terakhir iaitu pada no 57 bagi tajuk SEPI maka dengan ini, saya Siti Zulaikhah Binti Ruas, 203938 ingin membuat perakuan bahawa saya telah menyiapkan kesemua tugasan Multimedia seperti mana yang telah diarahkan, diberikan serta digalaskan untuk saya oleh prof. Normaliza saya selengkap-lengkapnya dan menepati syarat serta dengan jayanya...Sebanyak 57 tugasan yang telah dimuatnaikkan ke blog saya di mana tugasan kesemua saya itu disiapkan oleh diri saya sendiri serta tidak lupa juga dengan ahli team saya yang hebat2 belaka iaitu - KLIK KLIK

Besar harapan saya agar kelak nanti tugasan saya dapat memberikan manfaat bukan sahaja pada diri saya kecil ini malahan untuk rujukan kawan2 di luar sana tidak kira sesiapa pun ! Ribuan terima kasih saya ucapkan kepada Prof saya, Xie Xie Prof atas segalanya yah Prof...14 Minggu bukanlah satu tempoh masa yang singkat di mana semua orang pun tidak terkecuali sesiapa pun pasti mempunyai komitmen masing2...Tapi, saya ucapkan tahniah pada semua kerana mampu bertahan sampai ke tahap ni dalam situasi pandemik begini di mana memberi kesan pada semuanya...Anda semua hebat !! 

Banyak sangat pengalaman serta kenangan sepanjang sem ni yag beralaskan dengan Multimedia...Multimedia is not about siapa tahu dia hebat, tapi Multimedia is about siapa banyak pengalaman yang diharungi sepanjang tempoh ini dia lah orang yang paling hebat sebenarnya...Syabas semuanyaaa !! Sapai ketemu lagi yah Prof, Jai Jian, jaga diri yah Prof !!

No comments:

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

 Assalammualaikum, Da Jia Hao Ma... Okay ni betul2 last yah sudah hahahahha, tengoklah apa benda yang Zulaikhah mahu share dekat sini yah !!...