Tuesday, June 22, 2021

Rancangan Sembang Tamu: Misteri Kopi



Assalammualaikum, Da Jia Hao Ma ?
Kembali lagi bersama rancangan saya di blogger hehehe...
BHa, kali ni macam besalah kalau ada link sudah tu maknanya kamu kena tekan bha kan? Apa gunanya ada sumur di ladang kalau tidak menumpang mandi ehhhhhhhh salah ! HAHAHHAHAHA apa gunanya ada link, kalau tidak ditekan....


RANCANGAN SEMBANG TAMU : MISTERI KOPI



Kredit : https://youtu.be/d-q-toRLmD4


Semalam al-kisahnya macam gini

Semalam kami dating yah hahahhaha...Mau tau dekat mana ? Dekat FB LIVE Dewan Bahasa dan Pustaka lah, mau dating di mana lagi PKP macam ni hahahahha...Tau kha kami dating ditemani dengan apa? Dengan kopi bosss huhu...Semalam kami semua which is dengan budak2 kos saya lah, dating dekat ruangan FB sambil2 dengar perkongsian dari Dr. Aalia berkenaan dengan kopi...Actually, saya ni bukanlah bha peminat kopi, tapi tuu kalau kopi O memang sah2 lah ndak minum bha...Saya minum juga kopi nii tapi klau sudah yang divariasikan hahhh, mau tau contohnya kha? Expresso, Latte hah tu semua saya minum lah bha pulak hehehe...Semalam juga Dr ada mention Kopi Tenom Sabah tu antara kopi yang terkenal, dan beliau pernah cuba...Kalau kamu mau tahu, kopi Tenom di Sabah ni tu lah kunci aroma keharuman HAHAHHAHAHA...kalah perfume Victoria Secret kamu tuuu...Walaupun saya belum pernah rasa lah yah hahahhaha bluerkkkk pahit tuuu hahahahha...Bha, daripada saya bercakap panjang lebar, kamu tekan jaa link tu yah...Selamat menonton dan mendengar perkongsian dari Dr Aalia...BTW, Dr comel hehe!!










Terima kasih banyak pada Dr atas perkongsian yang diberikan...Bha, siapa yang masih mencari kekuatan untuk mencuba suatu hari kopi tuuu, kita genkk yahhh !! Semoga tercuba lah suatu hari Kopi O satuuuuu, Kopi Nai Pingggg satuuu uncle ehehehe !!!!



No comments:

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

 Assalammualaikum, Da Jia Hao Ma... Okay ni betul2 last yah sudah hahahahha, tengoklah apa benda yang Zulaikhah mahu share dekat sini yah !!...