Tuesday, April 13, 2021

BBM3410-2021-MINGGU 4-ASAS FOTOGRAFI-KABUR

 

 RUJUKAN : Normaliza Abd Rahim. 2019. Multimedia dalam Bahasa. Serdang : Penerbit Universiti Putra Malaysia

Kabur 

Kabur yang kita ketahui tidak terlampau jelas, begitu juga teknik kabur ini diaplikasikan dalam menangkap gambar. Konsep ini mengetengahkan objek yang di hadapan akan terlihat lebih jelas berbanding dengan latar di belakang. Namun, ada juga yang memfokuskan pemandangan belakang dan dengan itu objek depan akan terlihat kabur.



 Papan Cerita



LOKASI : Hadapan Rumah Jiran

MASA : Pagi

HURAIAN : Burung merpati ni sebenarnya terbang ke mana-mana sahaja. Dan tidak dirancang pun untuk letakkan ianya di atas pagar jiran tu. hahahah dia seolah-olah memahami tugasan saya, dan dia pun berdiri terpacak dekat pagar jiran saya.

 


LOKASI : Taman Pertama Satu, Lahad Datu, Sabah

MASA : Petang

HURAIAN : Ni merupakan tanaman jiran-jiran saya...Saya keliling satu taman tuu dan minta iin dengan jiran saya untuk snap gambar hehe...Comel kan dia terletak dekat bawah daun tu





Papan Cerita



LOKASI : Taman Pertama Satu, Lahad Datu, Sabah

MASA : Pagi

HURAIAN : Bunga nenek saya pun turut membantu dalam proses menyiapkan tugasan saya hahha...Terima kasih untuk bunga nenek saya, nasiblah depan rumah nenek tu sudah macam taman jadi tidak perlu saya keluar ke mana-mana sangat untuk settlekan tugasan memandangkan di kawasan saya ini PKP lagi


LOKASI : Taman Pertama Satu, Lahad Datu, Sabah

MASA : Petang

HURAIAN : Cantiknya hmmm warna bunga ni, tertarik sungguh bha...





 

 
Bukti kehadiran pada 12 April 2021 (Isnin)

No comments:

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

 Assalammualaikum, Da Jia Hao Ma... Okay ni betul2 last yah sudah hahahahha, tengoklah apa benda yang Zulaikhah mahu share dekat sini yah !!...