Wednesday, May 26, 2021

BBM3410-202I-MINGGU 9-KESILAPAN (INSTAGRAM)

 Assalammualaiku, Da Jia Hao Ma?

Bha part Facebook sudah sebelum ni, sekarang pula kita beralih kepada acc Instagram saya...Dekat Instagram task adalah perlu post berkaitan dengan kesilapan ! Bha jum baca dan scroll-scroll yah hehe...

Instagram


Ciyeahh jarang-jarang tu possing saya begitu WKWKWKWK...

Ni postingan saya sendiri yah ehehheh !










Saya mereply kepada postingan kawan-kawan saya ehehehe ! Mantap kan ?
Bha, sekejap lagi postingan saya di Twitter pula yah ehhe...




Macam besa hahahha saya akan sertakan bukti kehadiran saya yah !

No comments:

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

 Assalammualaikum, Da Jia Hao Ma... Okay ni betul2 last yah sudah hahahahha, tengoklah apa benda yang Zulaikhah mahu share dekat sini yah !!...