Wednesday, May 26, 2021

BBM3410-2021-MINGGU 9-PANTUN 4 KERAT (FACEBOOK)

Assalammualaikum, Da Jia Hao Ma ?

Untuk minggu ni Zulaikhah ingin share sikit tentang posting yang Zulaikhah sudah buat di Instagram, Facebook dan Twitter...Korang boleh pelan-pelan scroll yah untuk tau apa sebenarnya postingan Zulaikhah pada minggu ni yah !

Zulaikhah mulakan dengan laman Facebook dulu yah ! Bha, bagi Facebook ni task nya pantun...So, bolehlah baca2 sikit yah pantun yang Zulaikhah hasilkan.


Facebook


Macam besa la kan ? Postingan saya mendahului segalanya hahahhaha... Tapi kali ni, kita mengembara ke dunia pantun pula yah, jum scroll sampai ke bawah untuk tengok saya membeli pantun. Kalau di postingan saya itu saya menjual pantun, ayuh lihat seketul Zulaikhah ini yang membeli pantun ahhahahahha...






Sudah baca bha kan tu? Rasanya cam mna? Ada juga kha bakat Zulaikhah dalam dunia pantun ni? Hahahahha ndak pa la, cuba try test ja tu...Yang penting Mel kata "Kau kena yakin bha Zu ! " AHAHAHHAHAHAHA



Ni merupakan bukti kehadiran saya yah Prof


No comments:

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

 Assalammualaikum, Da Jia Hao Ma... Okay ni betul2 last yah sudah hahahahha, tengoklah apa benda yang Zulaikhah mahu share dekat sini yah !!...