Wednesday, May 26, 2021

BBM3410-2021-MINGGU 9-KEMANUSIAAN (TWITTER)

 Assalammualaikum, Da Jia Hao Ma ?

Bha, setelah Facebook dan Instagram maka sampailah turn Twitter pula yah ehheheh...Bagi acc Twitter saya pula kena post berkaitan dengan perkara yang paling dekat dan hampir dengan kita - Kemanusiaan...Jum scroll2 dan baca yah !

Twitter



Ustaz Ebit Lew sudah tidak asing lagi dengan inti masyarakat bha ! Kali ini beliau, menyalurkan bantuan kemanusiaan ke Gaza Palestin dengan kru-kru beliau yang lain...Ayuh, sama-sama kita doakan urusan beliau dipermudahkan sentiasa...






Bha, sekian sahaja untuk mingu ni yah ! Terima kasih sudi baca posting saya tentang kesilapam, pantun 4 kerat serta kemanusiaan...

Di kesempatan ini juga, saya ingin menyeru pada kawan-kawan yang sudah menyempatkan diri untuk membaca blog saya untuk panjatkan doa kalian banyak-banyak yah untuk saudara kita di Gaza Palestin sana ! Mereka bukan orang luar pun, tapi darah daging kita sendiri tau ! Umat Islam sesama Islam, Takbir ! Allahuakbar...




Ni merupakan bukti kehadiran saya yah Prof

No comments:

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

 Assalammualaikum, Da Jia Hao Ma... Okay ni betul2 last yah sudah hahahahha, tengoklah apa benda yang Zulaikhah mahu share dekat sini yah !!...