Friday, June 18, 2021

BBM3410-2021-MINGGU 11- KISAH SEDIH (FACEBOOK)

 Assalammualaikum, Da Jia Hao Ma?

Kisah sedih ? Nah saya yakin dan percaya bha tu semua orang pasti akan alaminya ! Mau tau salah satu cerita sedih Zulaikhah ? Ajommmmmmm baca yah ehhe, orang kata kisah sedih...





Ni merupakan post Zulaikhah dekat Facebook yah...Zulaikhah pikir sedih tapi ramai kawan yang lain semua ketawa bila baca postingan Zulaikhah yang ni..hahahahhaha ndak apa lah, lain orang lain pandangan bha kan...heheheh bha jum kita scroll down lagi sikit berkenaan postingan kawan2 Zulaikhah pulak yah....




Kisah sedih kawan saya dari Sabah juga - Sis Adreana ehehe





Kisah Sedih Ikhmal






Kisah sedih ketua kelas kami - Fahimi




Kisah sedih Mek Aisyah saya hmmmm, sayang betul dengan haiwan kesayangan junjungan Nabi SAW bha dia ni hmmm, pencinta kucingggg




Last lah ni posting Semongko Ku- Sahada atau dikenali sebagai Mel ehehehe...

Sekian sahaja kisah sedih daripada saya dan rakan-rakan saya...Jangan pulak ada yang mengalirkan air mata bila baca dan tengok gamar2 yang ada tu...Sedih macam mana pun, kita kena tetap melangkah ke hadapan tau untuk teruskan hidup dan gapai apa yang kita impikan selama ini, jangan biarkan bayang2 kita menggelapkan era kecerahan kita macam tiberrrrr hahahhaha tapi ndak pa lah...Eheheheh tanks yah sudah baca dan scroll down

No comments:

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

 Assalammualaikum, Da Jia Hao Ma... Okay ni betul2 last yah sudah hahahahha, tengoklah apa benda yang Zulaikhah mahu share dekat sini yah !!...