Thursday, June 24, 2021

BBM3410-2021-MINGGU 14-RESENSI BUKU

RUJUKAN : Normaliza Abd Rahim (2018). Kajian Wacana Dan Strategi Komukasi Teori Dan Aplikasi. Universiti Malaysia Terengganu (UMT): Kuala Nerus, Terengganu Darul Aman.



Assalammualaikum, Da Jia Hao Ma?
BHa sampailah sudah kita ke Minggu 14...14 Minggu bersama dengan Zulaikhah merupakan perkara yang sangat saya hargai, bagi sesiapa yang sentiasa sapot Zulaikhah bila saya bagi link dekat sosmed korang tekan like, koemn dan subscribe semuanya Zulaikhah hargai dan terima aksih banyak semuanya atas masa yang diberikan !! Semoga anda semua dipermudahkan urusan yah !! Bha, bagi blog Zulaikhah yang terakhir ni merupakan resensi buku Zulaikhah bagi buku Kajian Wacana dan Starategi Komunikasi : Teori dan Aplikasi Normaliza Abd Rahim (2019). Video Zulaikhah berdurasi agak panjang juga hampir setengah jam hehehe, harap bersabar yah...Selamat menonton semua !!!




https://youtu.be/okGINhdeO88


Bha, alhamdulillah selesai sudah selama 14 Minggu bersama Multimedia...Ribuan terima kasih saya ucapkan pada Prof saya walaupun beliau nampak garang, tapi saya percaya dan yakin jauh di sudut hati beliau, beliau tetap seorang yang lembut...Semoga ada rezeki nanti kita ketemu f2f pulak yah Prof di FBMK hehehe...Jaga diri yah Prof, jaga kesihatan, duduk rumah yah Prof, FiHifzillah Prof...Salam dari Negeri di Bawah Bayu...

Wuarghhh sedih pulak datang bertandang sewaktu siapkan tugasan terakhir ni hmmmm, banyak kenangan dan pengalaman tau sepanjang saya lalui subjek Multimedia ni, such a greattttt memorii bhaaa ginggggg, wuarghhhh sepa2 yang BLM tuuu memang tahu lah kan...Penat tapii penat yang berbaloi, sebab banyak teknik2 pengambaran serta ambil video yang semua saya baru tau semasa ambil subjek ni !! Terima kasih sekali lagi yah Prof saya


SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

 Assalammualaikum, Da Jia Hao Ma... Okay ni betul2 last yah sudah hahahahha, tengoklah apa benda yang Zulaikhah mahu share dekat sini yah !!...